وبینار معرفی و بررسی محصول Manage Engine Central Desktop

وبینار معرفی و بررسی محصول Manage Engine Central Desktop

سخنران مهندس متین زند مقدم

در این وبینار محصول قدرتمند Desktop Central را مورد بررسی و دموی پیاده سازی شده آن را نمایش خواهیم داد و مزیت های این محصول با نرم افرارهای مشابه همانند SCCM مطرح می گردد.

زمان برگزاری ساعت 20:30

تا 22:00

تاریخ برگزاری سه‌شنبه 16 آذر 1400

شیوه برگزاری آنلاین

توضیحات وبینار

وبینار معرفی و بررسی محصول Manage Engine Central Desktop

بخش بندی مشکلات و نیازهای مدیران فناوری اطلاعات ، مالی بازرگانی ، حراست در سازمان ها :

با رشد وگسترش سازمان ها و مراکز دولتی، نقش فناوری اطلاعات هم برای مدیریت و عیب یابی مسائل و مشکلات مرتبط با سازمان پررنگ تر میشود. طبیعتا هر سازمانی برای ادامه حیات خود، یک مدیر سیستم یا مسئول فناوری اطلاعات دارد که اغلب حسابی سرش شلوغ است.

کارهای روزمره ای از قبیل مدیریت کاربران، نصب سیستم عامل ها و نرم افزار ها، بروزرسانی ها، حل مشکلات کاربران و … زمان بسیاری را از شاغلین در در واحد فناوری اطلاعات میگیرد. این مسئله گاهی باعث میشود که که کارشناسان فناوری اطلاعات شبکه از وظایف مهم تر خود مانند نصب اصلاحیه های امنیتی نرم افزارها غافل شوند و تمام وقت خود را به حل و فصل مشکلات کاربران بپردازند. ادامه این وضعیت برای سازمان ها خسارات جبران ناپذیری را به همراه خواهد داشت.

نرم افزار قدرتمند Manage Engine Central Desktop را بررسی و راهکارهای حل مشکلات فوق با استفاده از این نرم افزار و مدیریت جامع سامانه های کاربری که شامل قابلیت کنترل از راه دور سامانه، نصب نرم افزار ها، مدیریت وصله ها، مدیریت دارایی و انواع گزارشات می باشد را انجام میدهیم.

Desktop Central قابلیت نصب نرم‌افزارهای مختلف را از طریق کنسول مرکزی بر روی سیستم کاربران داشته و همچنین به روز رسانی سیستم عامل‌هایشان و طیف وسیعی از برنامه‌های کاربردی و اعمال سیاست‌های مورد نظر بر روی کاربران را به صورت مجتمع انجام می‌دهد. Desktop Central علاوه بر کاربرانی که در دامنه‌ی شبکه عضو هستند مدیریت دستگاه‌های همراه را نیز انجام می‌دهد. ایجاد گزارش‌های سفارشی و در فرمت‌های متنوع که باعث سهولت کار و صرفه جویی چشم‌گیری در زمان برای مدیران شبکه می‌گردد از دیگر ویژگی‌های Manage Engine می‌باشد.

سرفصل‌های وبینار

بخش بندی مشکلات و نیازهای مدیران فناوری اطلاعات، مالی بازرگانی، حراست در سازمان ها

  • معرفی محصول Manage Engine Central Desktop
  • معرفی بخش های مختلف نرم افزار

مخاطبین

کارشناسان و مدیران فنآوری اطلاعات و ارتباطات، مالی و حراست سازمان ها، علاقه مندان به نرم افزار های مدیریت سازمانی

سوالات متداول

چرا سازمان‌ها به Manage Engine Central Desktop نیاز دارند؟

اگر بگوییم اهمیت نرم‌افزار Desktop Central برای مدیران فناوری اطلاعات به اندازه اهمیت خودشان برای سازمان است، اغراق نکرده‌ایم. مدیریت کاربران و کلاینت‌ها در واقع یک کار بی انتهاست. درخواست‌های کاربران از پیکربندی یک درایور ساده گرفته تا نصب نرم‌افزارهای مختلف، همواره مسئولین فناوری اطلاعات را مشغول نگه می‌دارد. این موضوع زمانی مساله ساز می‌شود که با کمبود نیروی انسانی مواجه باشیم. نرم‌افزار Desktop Central مدیریت رایانه‌های کاربران را از یک نقطه مرکزی انجام می‌دهد. بنابراین سرعت و بهره‌وری مدیران فناوری اطلاعات چندین برابر خواهد شد.

نرم‌افزار Desktop Central از چه سیستم‌عامل‌هایی پشتیبانی می‌کند؟

دستگاه‌های با سیستم‌عامل اندروید، iOS، iPadOS، ویندوز موبایل، ChromeOS و tvOS هم توسط این نرم‌افزار قدرتمند قابل مدیریت هستند.

تفاوت Desktop Central با SCCM در چیست؟

علاوه بر سیستم‌عامل، امکان شناسایی و نصب اصلاحیه‌های امنیتی نرم‌افزارها نیز در Desktop Central وجود دارد. ویژگی مهمی که SCCM فاقد آن است. ضمن اینکه بر اساس نظرسنجی کاربران، مدیریت و پیکربندی نرم‌افزار Desktop Central به مراتب آسان‌تر از SCCM است.

اسکرول به بالا