آزمون OET

چرا مهاجرت در Goexam

اولين و مهم ترين تفاوت خدمات ما با مراكز ديگر هميشه در دسترس بودن براي پاسخ به سوالات متقاضي است. شما با انتخاب موسسه ما يك پشتيبان خواهيد داشت كه از طريق شماره واتس آپ مي توانيد ارتباط مستقيم داشته باشيد و تمام ابهامات خود را برطرف كنيد.

مشاوران GoExam پاسخگوی شما هستند

 آزمون OET چیست؟

آزمون OET یکی از مجموعه آزمون‌های زبان انگلیسی همانند آزمون دولینگو، آزمون آیلتس آنلاین و تافل است، با این تفاوت که این آزمون فقط مختص به افراد و مهاجرانی است که قصد فعالیت در حوزه بهداشت و درمان را دارند. کلمه آزمون OET در اصل مخفف کلمه انگلیسی Occupational English Test است. به طور کلی، این آزمون معیاری است برای ارزیابی سطح زبان انگلیسی افرادی که در حرفه پزشکی در تمامی شاخه‌ها از جمله پزشکی، دندانپزشکی، پرستاری، چشم پزشکی، داروسازی، فیزیوتراپی، کار درمانی، پا درمانی، رادیولوژی، علوم غذایی، گفتار درمانی و حتی دامپزشکی مشغول به فعالیت هستند.

آزمون OET در گواگزم

کاربرد آزمون OET چیست؟

آزمون OET اختصار occupational English test, ‌به معنای آزمون زبان انگلیسی حرفه‌ای، آزمون سنجش سطح دانش زبان انگلیسی ویژهٔ افرادی است که داوطلب ورود به دانشگاه یا بازار کار در بخش بهداشت و درمان در استرالیا،نیوزیلند ،دبی ،ایرلند ،نامیبیا ،انگلستان ، اوکراین و سنگاپور هستند. این آزمایش بین‌المللی است و از طریق آن، مهارت‌های لازم برای ارتباطات به زبان انگلیسی در محیط کار بهداشتی-درمانی را در کارشناسان و متخصصان گروه پزشکی می‌سنجند‌.
آزمون یا امتحان ارزیابی زبان انگلیسی (OET) برای متقاضیان گروه‌های پزشکی، داروسازی، دندانپزشکی، پرستاری، دانپزشکی و تکنسین های رادیولوژی، گفتاردرمانی، کارشناسان فیزیوتراپی، بینایی سنجی و تغذیه تعیین شده‌است.

جهت تماس با شرکت گواگزم با شماره 36659412-021 تماس حاصل نمایید.

آزمون OET

ساختار کلی OET به چه صورتی است؟

این آزمون، چهار مهارت اصلی را با توجه به موارد استفاده در محیط های پزشکی – درمانی دربرمی گیرد:

مهارت شنیداری (Listening) که حدوداً ۵۰ دقیقه طول می کشد، شامل فایل های شنیداری در حوزه درمان و علوم پزشکی است که شرکت کنندگان معمولاً با واژگان آن آشنایی کامل دارند و می بایست نکاتی را که بیمار درباره آنها صحبت می کند کامل کرده و یا به سوالات چهار گزینه ای پاسخ دهند.

در مهارت درک مطلب (Reading) که دقیقاً ۶۰ دقیقه به طول می انجامد، شرکت کنندگان با متونی که در محیط کاری خود دارند به زبان انگلیسی روبرو خواهند شد. به عنوان مثال یک فراخوان در تابلو اعلانات یا یک مقاله تخصصی در زمینه پزشکی – درمانی و تخصصی همان رشته که می بایست آنها را تکمیل کرده یا به سوالات چهار گزینه ای پاسخ دهند.

در مهارت نوشتاری (Writing) که دقیقاً ۴۵ دقیقه طول می کشد شرکت کنندگان می بایست یک نامه ارجاع، برگه ترخیص یا انتقال بیمار و یا مشاوره و راهنمایی برای یک بیمار را بر اساس نکات درمانی بنویسند.

در مهارت گفتاری (Speaking) که حدوداً ۲۰ دقیقه به طول می انجامد شرکت کنندگان یک مصاحبه درمانی و یا مشاوره ای بین پزشک و بیمار را تجربه خواهند کرد.

نکته قابل توجه اینکه در آزمون OET این است که داوطلبان در مهارت های شنیداری و درک مطلب به سوالات مشترک و یکسان پاسخ می دهند ولی سوالات در مهارت های نوشتاری و گفتاری برای هر رشته تحصیلی به صورت اختصاصی و مجزا ارائه می گردد.‌‌

آزمون OET درمجموعه goexam با نمره تضمینی همه روزه ( با تعیین وقت قبلی ) برگذار می شود .

نحوه دریافت نتایج آزمون OET به چه صورتی است؟

نتایج تقریباً پس از ۱۶ روز کاری بعد از آزمون از طریق صفحه شخصی ایجاد شده در سایت رسمی OET در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

حداقل نمره قابل قبول آزمون OET از نظر سازمان نظام پزشکی استرالیا (MBA) چه نمره ای است؟

متقاضیان با شرکت در آزمون OET باید حداقل نمره ۳۵۰ یا سطح B را در هر یک از چهار مهارت شنیداری، درک مطلب، نوشتاری و گفتاری به صورت مجزا جهت طبابت در حرفه پزشکی در استرالیا را کسب کنند.

ثبت نام آزمون OET در گواگزم چگونه است؟

برای شرکت در این آزمون باید یک سری مقررات را رعایت کنید که در ادامه به این موارد اشاره می کنیم.
این مراحل را می توانیم در 2 بخش تقسیم بندی کنیم:
بخش اول: شرایط قبل آزمون که شامل تجهیزات و محل آزمون و … می باشد.
بخش دوم: ملزومات ثبت نام و اجرای آزمون می باشد.

مشاوره

تضمین قبولی شما در آزمون OET بر عهده ما می باشد لذا در تمامی بخش ها بالاترین نمرات کسب می گردد.

نمونه مدارک دریافت شده

و نكته آخر

براي ما مهم است كه شما آينده و مسير خود را بشناسيد و بتوانيم در اين مسير همراه شما باشيم.

1 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پیمایش به بالا