تفاوت آزمون IELTS Indicator و IELTS Academic Online

تفاوت آزمون IELTS Indicator و IELTS Academic Online

تفاوت آزمون IELTS Indicator و IELTS Academic Online

آزمون آیلتس هم که یکی از آزمون‌های مهم و بین المللی برای سنجش تسلط افراد به زبان انگلیسی است. با گسترش و شیوع ویروس کرونا، برگزاری بسیاری از آزمون‌های حضوری کنسل شد.. بنابراین برگزار کنندگان این آزمون تصمیم گرفتند تا زمان مساعد شدن شرایط برای برگزاری آزمون حضوری، آن را به صورت آنلاین و با نام آیلتس ایندیکیتور (IELTS indicator) برگزار کنند. در این مقاله می‌آموزید که آزمون آیلتس (IELTS indicator) چیست؟ همچنین با ویژگی‌های آزمون آیلتس آنلاین آشنا می‌شوید.

 

تفاوت آزمون IELTS Indicator و IELTS Academic Online

 

آزمون IELTS Indicator

IELTS Indicator یک آزمون آنلاین است که توسط برخی از سازمان‌های آموزشی و دانشگاه‌ها به عنوان جایگزین آزمون حضوری IELTS پذیرفته می‌شود. این آزمون برای افرادی که نمی‌توانند به دلیل شرایط کرونا به آزمون حضوری مراجعه کنند، ارائه شده است. IELTS Indicator شامل چهار بخش Reading، Writing ،Listening و Speaking است. این آزمون با استفاده از تکنولوژی تصویری و صوتی برگزار می‌شود و نتایج آن در عرض ۷ روز به دست می‌آید. این آزمون مانند امتحان اصلی و حضوری آیلتس، توسط دانشگاه‌های کمبریج، بریتیش کانسیل و آی دی پی استرالیا برگزار می‌گردد.

آزمون IELTS Indicator

ویژگی‌های آزمون آیلتس ایندیکیتور

 

  • امکان برگزاری این آزمون به صورت آنلاین و غیر حضوری
  • برگزاری آن در کشورهای محدود
  • جایگزینی این آزمون به جای آیلتس آکادمیک
  • برگزاری آیلتس آنلاین هفته ای یک بار و در تاریخ و ساعتی مشخص
  • دریافت نتیجه آزمون بعد از 7 روز کاری
  • غیر قابل پذیرش بودن نتیجه این آزمون برای مهاجران غیر تحصیلی

آزمون IELTS Academic Online

آزمون IELTS Academic Online نیز یک آزمون آنلاین است که برای افرادی که نمی‌توانند به دلیل شرایط کرونا به آزمون حضوری مراجعه کنند، ارائه می‌شود. این آزمون برای افرادی که می‌خواهند به دانشگاه در خارج از کشور مشغول تحصیل شوند، پذیرفته می‌شود.

خواندن این مقاله
آشنایی با انواع آزمون Microsoft Azure

آزمون IELTS Academic Online شامل چهار بخش Reading ،Writing ،Listening و Speaking است. این آزمون با استفاده از تکنولوژی تصویری و صوتی برگزار می‌شود و نتایج آن در عرض ۷ روز به دست می‌آید.

 

ویژگی‌های آزمون آیلتس ایندیکیتور

 

  • این آزمون مناسب افرادی است که قصد تحصیل در خارج از کشور دارند
  • امکان برگزاری این آزمون به صورت آنلاین و غیر حضوری

تفاوت IELTS Indicator و IELTS Academic Online

 

تفاوت اصلی بین آزمون IELTS Indicator و آزمون IELTS Academic Online در استفاده از آن‌ها است. آزمون IELTS Indicator برای افرادی که به دلیل شرایط کرونا نمی‌توانند به آزمون حضوری مراجعه کنند، ارائه می‌شود. اما آزمون IELTS Academic Online برای افرادی که می‌خواهند به دانشگاه در خارج از کشور مشغول تحصیل شوند، پذیرفته می‌شود. به طور کلی، هر دو آزمون شامل چهار بخش Reading ،Writing ،Listening و Speaking هستند و با استفاده از تکنولوژی تصویری و صوتی برگزار می‌شوند. نتایج هر دو آزمون نیز در عرض ۷ روز به دست می‌آید.

در نهایت، باید گفت که انتخاب بین آزمون IELTS Indicator و آزمون IELTS Academic Online بستگی به هدف شما دارد. اگر قصد دارید به دانشگاه در خارج از کشور مشغول تحصیل شوید، آزمون IELTS Academic Online را انتخاب کنید. اما اگر به دلیل شرایط کرونا نمی‌توانید به آزمون آیلتس حضوری مراجعه کنید، آزمون IELTS Indicator را انتخاب کنید.
نکته مهم اینکه آزمون IELTS Indicator بیش از یک سال و نیم است که برگزار نمی گردد و به دلیل Secure نبودن آزمون اعتبار ندارد. در حالی که آزمون IELTS Academic Online توسط تمامی دانشگاه ها مورد پذیرش است و معتبرترین مدرک است حتی  اعتبار این ازمون بیشتر از آزمون Toefl Home Edition برای مهاجرت تحصیلی است. مزیت آزمون IELTS Academic Online در برابر آزمونIELTS Indicator این است که این آزمون برای افرادی که می‌خواهند به دانشگاه در خارج از کشور مشغول تحصیل شوند، پذیرفته می‌شود. به عبارت دیگر، این آزمون برای افرادی که قصد دارند به عنوان دانشجو در خارج از کشور تحصیل کنند، الزامی است و نمره‌ی آن برای پذیرش در دانشگاه‌های خارجی مورد نیاز است. در حالی که آزمون IELTS Indicator فقط به عنوان جایگزین آزمون حضوری IELTS برای افرادی که به دلیل شرایط کرونا نمی‌توانند به آزمون حضوری مراجعه کنند، ارائه می‌شود. بنابراین، اگر قصد دارید به دانشگاه در خارج از کشور مشغول تحصیل شوید، آزمون IELTS Academic Online را انتخاب کنید.

خواندن این مقاله
دانلود پک آموزشی mcse 2016 (رایگان)

گواگزم برگزارکننده آزمون های IELTS Academic Online در ایران میباشد جهت مشاوره و ثبت نام آزمون آیلتس بامشاوران ما تماس حاصل نمایید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

فهرست مطالب

جدیدترین دوره‌های آموزشی
ImplementEdgeSinglePublicIP

رایگان

10 ساعت

دوره آموزشی Skype For Business 2015

دوره تخصصی MCSA 2016 | 70-741

رایگان

90 ساعت

دوره آموزشی MCSA 2016

دوره آموزشی Exchange 2016

رایگان

10 ساعت

دوره آموزشی Exchange 2016

دوره آموزشی Microsoft Azure Fundamentals AZ- 900|دوره آموزشی مایکروسافت آژور|دوره آموزشی Microsoft Azure Fundamentals AZ- 900(آنلاین)
قسمت
35 ساعت

دوره آموزشی آنلاین Microsoft Azure Fundamentals AZ- 900

Boundary and Discovery Methods

رایگان

10 ساعت

دوره آموزشی SCCM 2016

دوره تخصصی Kerio control

رایگان

2 ساعت و 40 دقیقه

دوره آموزشی Kerio control|کریو کنترل فایروال

پیمایش به بالا